2018年8月24日金曜日

Enjoying Irish Food (Dinner) @ Bloom Brasserie, Dublin_#138

I enjoined Irish food and whisky with my Lab members @ Bloom Brasserie.
The event for students was held in Aug 22th, but we were graduated...So we go!
We enjoyed many kinds of Irish food by shearing!

職場の方々とBloom Brasserieでアイルランド料理とウイスキーを満喫しました!
この日は学生向けイベントがあったので、ハブられた職員は食事へ笑
シェアしておいしくいただきました!
なお、会議中は仕事に集中するので、レストラン探しと予約はコンシェルジェ任せ笑
アイルランド料理、特にムール貝、アイリッシュウイスキー飲みたい、と丸投げ笑




I tried 3 kind of Irish whiskey; I think Jameson is better.
  • Jameson; refreshing / すっきりしている
  • Teeling; fruity / フルーティー
  • Connemara; unique flavored / 臭いが特徴的


Garlic bread
Duck / アヒル肉

Goat cheese, it tastes sour. / ヤギのチーズ、酸っぱい
 Mussels / ムール貝
Lam chop / ラムチョップ
Today's sea food / 今日のシーフード、時価


Menu
Dessert menu






0 件のコメント:

コメントを投稿